Με ανακοίνωσή του το Κίνημα Δημοκρατίας «ραπίζει» το υπ. Υγείας για την σκληρή πραγματικότητα που βιώνουν γιατροί και ασθενείς στα νοσοκομεία.
Ανακοίνωση εξέδωσε το Κίνημα Δημοκρατίας όπου αναφέρεται στις δύσκολες συνθήκες που βιώνουν γιατροί και ασθενείς στα νοσοκομεία και σε εάν περιστατικό που 37 ασθενείς κρύφτηκαν για να μην αποτυπωθεί η πραγματική κατάσταση στη διάρκεια της επίσκεψης του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη.
Η ανακοίνωση του Κινήματος Δημοκρατίας
Η καταγγελία γιατρών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας ότι 37 ασθενείς κρύφτηκαν κυριολεκτικά κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, προκειμένου να αποφευχθεί η αποτύπωση της πραγματικής κατάστασης που επικρατεί στα δημόσια νοσοκομεία, καταδεικνύει το μέγεθος της κοροϊδίας της κυβέρνησης του Κ. Μητσοτάκη και προσωπικά του Υπουργού του, Άδωνι Γεωργιάδη.