Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στις πρωτοβουλίες είναι το πιθανό «Καλάθι του Άη Βασίλη», για το οποίο οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν σύντομα
Η περίοδος των εορτών φέρνει μαζί της αυξημένες αγορές, και το Υπουργείο Ανάπτυξης προχωρά για άλλη μια χρονιά σε πρωτοβουλίες που στοχεύουν στη στήριξη των καταναλωτών και τον έλεγχο του κόστους ζωής Ανάμεσα σε αυτές είναι η επιστροφή του «Καλαθιού των Χριστουγέννων», το νέο «Καλάθι του Άη Βασίλη» και οι συνεχείς μειώσεις τιμών σε βασικά αγαθά μέσω των σούπερ μάρκετ.
Το «Καλάθι των Χριστουγέννων»: Τι περιλαμβάνει
Το «Καλάθι των Χριστουγέννων» αναμένεται να κάνει πρεμιέρα έως τις 11 Δεκεμβρίου, περιλαμβάνοντας προϊόντα απαραίτητα για το εορταστικό τραπέζι. Ειδικότερα, όπως και πέρσι, το καλάθι θα περιλαμβάνει:
- Αρνί, κατσίκι και γαλοπούλα, απαραίτητα για το γιορτινό τραπέζι.
- Τσουρέκι, βασιλόπιτα και σοκολάτες, για γλυκές γιορτινές στιγμές.
Ωστόσο, το καλάθι δεν θα περιλαμβάνει παραδοσιακά γλυκά όπως μελομακάρονα και κουραμπιέδες, που παραμένουν εκτός λίστας.
Το «Καλάθι του Άη Βασίλη» και το «Καλάθι για το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο»
Μια ενδιαφέρουσα προσθήκη στις πρωτοβουλίες είναι το πιθανό «Καλάθι του Άη Βασίλη», για το οποίο οι οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν σύντομα. Παράλληλα, από τις 11 Δεκεμβρίου θα λανσαριστεί το «Καλάθι για το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο», που περιλαμβάνει:
- Επιτραπέζια παιχνίδια και παζλ.
- Κούκλες, κουκλόσπιτα και βρεφικά παιχνίδια.
- Φιγούρες δράσης, παιχνίδια κατασκευών, τηλεκατευθυνόμενα οχήματα.
- Αθλητικά είδη, μουσικά και ηλεκτρονικά παιχνίδια, λούτρινα.
Με αυτόν τον τρόπο, οι γονείς θα έχουν πρόσβαση σε ποιοτικά παιχνίδια για τα παιδιά, σε ελεγχόμενες τιμές.
Νέα πρωτοβουλία μειώσεων τιμών στα σούπερ μάρκετ
Στα ράφια των σούπερ μάρκετ έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους τα νέα ταμπελάκια που υποδεικνύουν προϊόντα ευρείας κατανάλωσης με μειωμένες τιμές, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας του Υπουργείου Ανάπτυξης. Από τις 22 Οκτωβρίου, περισσότεροι από 500 κωδικοί προϊόντων από 54 εταιρείες έχουν ενταχθεί στη λίστα με μειώσεις τιμών που κυμαίνονται από 5% έως 24%.
Η λίστα συνεχώς ανανεώνεται, και ο αριθμός των προϊόντων αναμένεται σύντομα να ξεπεράσει τους 600 κωδικούς, παρέχοντας περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές. Η σήμανση, αν και διαφέρει από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ, διευκολύνει την αναγνώριση των προϊόντων με μειωμένες τιμές.