Νορβηγία: Τραμ έπεσε σε κατάστημα στο Όσλο – Αναφορές για τραυματίες

Νορβηγία: Τραμ έπεσε σε κατάστημα στο Όσλο – Αναφορές για τραυματίες

Το ατύχημα συνέβη λίγο μετά τις 11 το πρωί, όταν ένα τραμ εκτροχιάστηκε σε μια διασταύρωση στη Storgata και έπεσε στο Eplehuset. 

Τραμ έπεσε σε κατάστημα στο κέντρο του Όσλο της Νορβηγίας με αποτέλεσμα ο οδηγός να τραυματιστεί.

 

Το ατύχημα συνέβη λίγο μετά τις 11 το πρωί, όταν ένα τραμ εκτροχιάστηκε σε μια διασταύρωση στη Storgata και έπεσε στο Eplehuset.

20 άτομα επέβαιναν στο τραμ όταν συνέβη το ατύχημα. Συμπεριλαμβανομένου του οδηγού του τραμ, η αστυνομία έχει ενημερωθεί ότι τέσσερα άτομα έχουν τραυματιστεί.

«Εργαζόμαστε για να έχουμε μια εικόνα της έκτασης των ζημιών, αλλά το κατάστημα έχει υποστεί σοβαρές ζημιές», αναφέρει η αστυνομία.

Το κτίριο στο οποίο προσέκρουσε το τραμ έχει εκκενωθεί ενώ δεν υπάρχουν τραυματίες πελάτες.

newzme.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.