Κάνοντας την πρώτη ανάρτησή της στο Instagram για το 2024 η Ελένη Μενεγάκη μοιράστηκε μία φωτογραφία από την παραλία με τον γιο της, Άγγελο Λάτσιο και την κόρη της, Μαρίνα
Πρωτοχρονιά στην αγαπημένη της Άνδρο έκανε φέτος η Ελένη Μενεγάκη με τον σύζυγό της, Μάκη Παντζόπουλο και τα τέσσερα παιδιά της.
Κάνοντας την πρώτη ανάρτησή της στο Instagram για το 2024 η Ελένη Μενεγάκη μοιράστηκε μία φωτογραφία από την παραλία με τον γιο της, Άγγελο Λάτσιο και την κόρη της, Μαρίνα.
Ο μεγάλος της γιος και η μικρότερη κόρη της ήταν εκείνοι που κέρδισαν το φλουρί στη βασιλόπιτα της οικογένειάς της.