Επέστρεψε στη ΝΔ ο Δημήτρης Καμπόσος – Ανακλήθηκε η διαγραφή του δημάρχου Άργους από τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Επέστρεψε στη ΝΔ ο Δημήτρης Καμπόσος – Ανακλήθηκε η διαγραφή του δημάρχου Άργους από τον Κυριάκο Μητσοτάκη

Σύμφωνα με την απόφαση του Πρωθυπουργού, επανέρχεται στον Δημήτρη Καμπόσο η ιδιότητα του μέλους της Νέας Δημοκρατίας, καθώς και τα δικαιώματα και τα αξιώματα που απορρέουν από αυτήν.

Στη Νέα Δημοκρατία επέστρεψε χθες και επίσημα ο δήμαρχος Άργους-Μυκήνων, Δημήτρης Καμπόσος.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακάλεσε τη διαγραφή του από το κόμμα της Πειραιώς.

Σύμφωνα με την απόφαση του Πρωθυπουργού, επανέρχεται στον Δημήτρη Καμπόσο η ιδιότητα του μέλους της Νέας Δημοκρατίας, καθώς και τα δικαιώματα και τα αξιώματα που απορρέουν από αυτήν.

Η απόφαση ανάκλησης

Η Νέα Δημοκρατία αναφέρει σε ανακοίνωσή της: “Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του Καταστατικού της Νέας Δημοκρατίας, όπως ισχύουν και ειδικότερα το άρθρο 5§3, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αποφασίζει την ανάκληση της υπ’ αρ. 34/2018 από 8/6/2018 απόφασης διαγραφής του Δημητρίου Καμπόσου του Παναγιώτη. Κατά συνέπεια, επανέρχεται σε αυτόν η ιδιότητα του μέλους της Νέας Δημοκρατίας, καθώς και τα δικαιώματα και τα αξιώματα που απορρέουν από αυτήν”.

Ο Δημήτρης Καμπόσος από την πλευρά του αρκέστηκε σε μια λιτή δήλωση μέσα από τον λογαριασμό του στο facebook: “Προχωράμε δυνατά όπως πάντα. Οδηγός μας η αγάπη όλου του λαού”.

 

 

Πηγή

newzme.gr
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώριση σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια της ομάδας μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες.