Kαλάθι του νοικοκυριού – Wolt Market: Μόνο 1 στους 5 το βλέπει θετικά – Τα μηνύματα των καταναλωτών

Kαλάθι του νοικοκυριού – Wolt Market: Μόνο 1 στους 5 το βλέπει θετικά – Τα μηνύματα των καταναλωτών

Καλάθι του νοικοκυριού: Μόλις 1 στους 5  το βλέπει θετικά

Πιο συγκεκριμένα, στην έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών από τις 8 έως τις 11 Νοεμβρίου σε δείγμα 1.000 καταναλωτών, το 39% του κοινού δήλωσε ότι αγόρασε έστω μία φορά κάποιο προϊόν από το «καλάθι του νοικοκυριού».

Το 22%, δήλωσε ότι το καλάθι του νοικοκυριού είναι μια θετική πρωτοβουλία, με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στο 30%, ανάμεσα σε αυτούς που έχουν αγοράσει από το καλάθι.

Το 56% δήλωσε ότι πρέπει να ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στο καλάθι του νοικοκυριού. Το 51% δήλωσε ότι απαιτείται πολύς χρόνος προκειμένου να κάνει τις αγορές του, κάτι το οποίο είναι μία πραγματικότητα που ήδη καταγραφόταν στο παρελθόν για τους καταναλωτές που κυνηγούν τις προσφορές εξαιτίας της ακρίβειας.

Kαλάθι του νοικοκυριού

Αυτοί που επέλεξαν να αγοράσουν ορισμένα από τα προϊόντα, που περιλαμβάνονται στο καλάθι του νοικοκυριού είχαν 12% χαμηλότερη εβδομαδιαία δαπάνη στο σούπερ μάρκετ ( 81,65 ευρώ έναντι 93,35 ευρώ ). Ωστόσο, το ΙΕΛΚΑ διευκρινίζει πως «Δεν υπάρχουν ακόμα επαρκή στοιχεία που να υποστηρίζουν σχέση αιτίου-αιτιατού ανάμεσα στη χρήση του καλαθιού και τη μειωμένη εβδομαδιαία δαπάνη, κάτι που ενδεχομένως να προκύψει σε επόμενα ευρήματα μελετών».

Παρά τις μικρές διαφορές η διείσδυση του καλαθιού φαίνεται προς το παρόν να είναι μεγαλύτερη στην Αττική 42% έναντι της Θεσσαλονίκης 38% και της υπόλοιπης Ελλάδας 37%.

Παράλληλα, το 18% του κοινού επισκέφθηκε κάποιο κατάστημα σούπερ μάρκετ διαφορετικό από το συνηθισμένο του προκειμένου να βρει προϊόντα από το καλάθι του νοικοκυριού. «Το στοιχείο αυτό είναι υγιές για τον ανταγωνισμό στον κλάδο, δείχνει ότι υπάρχουν επιπλέον κίνητρα για τον ανταγωνισμό στην αγορά και ότι η κινητικότητα του καταναλωτικού κοινού το επόμενο διάστημα αναμένεται να ενταθεί», αναφέρει το ΙΕΛΚΑ.

Οι έρευνες του ΙΕΛΚΑ για το καλάθι του νοικοκυριού αναμένεται να συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα με περισσότερα στοιχεία.

Και η Wolt Market στο καλάθι του νοικοκυριού

Από αυτή την Τετάρτη προστίθεται στο «καλάθι του νοικοκυριού» και η Wolt Market.

Αυτό γνωστοποίησε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης ενώ επισυνάπτει και τη σχετική επιστολή της εταιρείας με την οποία γνωστοποιείται ότι το καλάθι του νοικοκυριού θα αριθμεί 57 προϊόντα, στην πλειονότητα τους επώνυμα.

Στην επιστολή σημειώνεται, μεταξύ άλλων, ότι η εταιρεία, από την 1η Οκτωβρίου, έχει προχωρήσει σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα αναφέρει ότι η ενέργεια αυτή αφορά σε: «1.500 κωδικούς προϊόντων όπως γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά, απορρυπαντικά καθώς και άλλες κατηγορίες προϊόντων σε όλα τα καταστήματα Wolt Market σε Αθήνα Θεσσαλονίκη και Πάτρα».

Η εταιρεία αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή της: «Ως Wolt Market αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε εθελοντικά στο “καλάθι του νοικοκυριού”, που στόχο έχει να καταπολεμήσει το κύμα ανατιμήσεων στη χώρα. Ως Wolt Market έχουμε αποφασίσει να είμαστε δίπλα στους Έλληνες καταναλωτές με πράξεις.

Ήδη από την 1η Οκτωβρίου προχωρήσαμε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά. Η συγκεκριμένη ενέργεια αφορούσε 1.500 κωδικούς προϊόντων όπως γαλακτοκομικά, ζυμαρικά, φρούτα, λαχανικά καθώς και άλλες κατηγορίες προϊόντων σε όλα τα καταστήματά μας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα…

Το “καλάθι του νοικοκυριού” θα αριθμεί 57 προϊόντα και οι πελάτες μας θα μπορούν να τα προμηθευτούν όλες τις ημέρες της εβδομάδας από τις 08:00 ως τις 00:00 εντός περίπου 30 λεπτών στην πόρτα τους.

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμμετέχουμε σε αυτή τη σημαντική πρωτοβουλία και προσδοκούμε να συνεισφέρουμε στην προσπάθεια που καταβάλλει το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων για τη συγκράτηση των τιμών»

Τα 14 καλάθια που είναι αναρτημένα στο e-katanalotis.gov.gr -και στα οποία θα προστεθεί το καλάθι της Wolt Market από την Τετάρτη- είναι τα εξής:

  • ΑΒ Βασιλόπουλος
  • Bazaar
  • Γαλαξίας
  • efood market
  • E-fresh.gr
  • Discount Market
  • Κρητικός
  • Lidl
  • Μασούτης
  • Market In
  • My Market
  • Σκλαβενίτης
  • ΣΥΝΚΑ
  • Χαλκιαδάκης

πηγή: newpost.gr